my_tombstone

4 miembros de la izquierda radical y antisistema ovetense, curtidos en 1000 derrotas desde hace ya 20 años analizando a Podemos. Si quieres saber que opinamos tendrás que escucharlo.

https://archive.org/details/ElPistoleroPodemos 

 

2 Responses to “¿PODEMOS?”
  1. gelin says:

    Nun algamo a alcontrar ná más digno que poder llegar al “zulu postreru” puru y coherente. ¿difícil? claro ¿solu? por asuponío ¿prestoso? nun lo hai más

  2. gelin says:

    Quedóseme en tinteru: La coherencia y la llealtá a un compromisu son valores tan difíciles de sostener, reclamen tantu esfuerzu, que munchos nun “pueden”: lo meyor pal hedonismu diletante ye refugalos y chotase de ellos.

    “Son coses de llocos, illumuinaos, desfasaos y desarrapaos; los modelnos tamos mui por enriba de eses moñeríes”. Y alcuentren consuelu y refuerzu nel claorín que da el corripu de les pacientes oveyes.

    Acaben esfollaes nel mataeru encolingaes na cadena que surte cebera pa los zombis enos supermercaos, llamberáios la vida el llobu o, muertes de miéu, serán carroña pa los utres. Nun servirán d’ispiración pa los “creadores” de epitafios “críticos”.

    Descansen en paz endemientres esperen la muerte. Ellos que “pueden”.

  3.  
Leave a Reply